söndag 22 april 2007

Mer listor!

Smeknamn: Mamma
Höger eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Lösgodis
Musik just nu: Depeche Mode
Vad sa du senast: Att det var dags för frukost?
Sommarplaner: Förhoppningsvis flytt
Är du bra på matte: Nä
Fisk eller badkruka: Badkruka
Favoritfärg: Svart
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritårstid: Höst
Vilket instrument är vackrast att lyssna på: Piano
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Maken och dotter
Det bästa du vet: Dagar när allt bara flyter
Det värsta du vet: Spindlar, mördarmyggor (harkrankar)
Bästa film: Örnnästet
Tror på liv på andra planeter: Ja, vi kan helt statistiskt sett inte vara ensamma i rymden
Kommer ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nä
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Framtidsdrömmar: Många drömmar, inte mycket action..
Teknisk eller oteknisk: Teknisk
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Nej, och även om jag gör det så överröstar min man dom med sina snarkningar..
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Mördarmyggor (harkrankar) och alla former av spindlar
Största svaghet: Måånga..
Det här är jag bra på: Massor!
Det här är jag dålig på: Städa
Lyckotal: Ingen aning
Bästa bok: Pestens Tid av Stephen King
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Osynlighet
Chips, morötter eller godis: Smågodis
Sport, A-ekonomi eller Disney Channel: Disney Channel så klart
Har du nån flickvän/pojkvän: Har tyvärr ingen pojkvän, men jag är gift!
Hur många kusiner har du: 2
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Nä
Vilken hand håller du gaffeln i: Beror på om jag är själv eller om folk ser mig.
Anser du att man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern: Apselut
Vilken kolsyrad dryck: Newcastle, Kilkenny
Vad gör du helst: Läser eller spelar tv-spel
Hur många syskon har du: 3, varav två stycken halv
Är du allergisk mot något: Fisk, nötter i alla dess former, äpplen, päron, pollen..
Är du mörkrädd: Bara om jag är ute mitt i natten
Städar du ditt rum själv: Har inget eget rum..
Sjö eller hav: Hav
Saltar du på maten: Sällan
Hur gammal är du: 30
Favoritblomma: Pelargoner
Vilken färg har du på tandborsten: Blå
Favoritartist: Kan inte välja
Vad gör du om du får hicka: Hickar
Hårfärg: Brun
Kaffe, te eller inget: Kaffe och te, fast inte samtidigt.
Hur håller du dig i form: I form?

Inga kommentarer: