torsdag 26 april 2007

Listigast?

Oj då, det verkar som om listorna aldrig tar slut..?



*Hur många nycklar har du på din nyckelknippa? - 5 stycken
*Vilken svordom använder du mest? - Nä nu jävlar!
*Äger du en iPod? - Nope!
*Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 06.40
*Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den? - Både och.
*Tar du någonsin medicin för att kunna somna? - Nej.
*Vilken CD ligger i spelaren just nu? - NIN-The Fragile
*När var senast någon stötte på dig? - Oj! Ingen aning faktiskt..
*Använder du huvtröjor? - Nä.
*Kan du vissla? - Jo.
*Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? - Chokladhjulen
*Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? - Självklart! Precis lika mycket som jag pratar om andra.
*Tittade du på tecknat när du var liten? - Japp, Filmtajm med Trazan och Banarne!
*Tittar du fortfarande på tecknat? - Japp, Simpsons och South Park!
*Är du blyg inför det motsatta könet? - Nej
*Pratar du några andra språk än svenska? - Engelska
*Har du gråtit offentligt? - Det måste jag väl ha gjort någon gång, men inte som jag kommer ihåg på rak arm.
*Vilka gör du? Önskningar eller planer? - Massor av båda!
*Vill du just nu ha några tatueringar? - Jag har velat ha i 15 års tid, så det är väl kanske snart dags?
*Tycker du killen borde bjuda på första daten? - Date? Vad är det? Deodorant?
*Har du någonsin varit på Jamaica? - Näpp
*Vad har du med dig in på bion? - Massor med smågodis och vatten på flaska
*Vad har du för väder idag? - soligt och ca 20 grader i skuggan
*Har du en blogg? - Japp! =D
*Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Svenska
*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? - Humor
*Vilken är din favoritdrink? - Zoo: 2 delar bacardi limone, 1 del passoa, fyll upp med red bull och toppa med tranbärsjos och lite lime!
*Gillar du din boendesituation? - Japp.
*Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - Minst 9
*Äter du frukost dagligen? - Nja.. Räknas en jättekopp med te eller 2 koppar kaffe?
*Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Nä, det kan jag väl inte direkt påstå..
*Vilken är din favoritfrukt? - Passionsfrukt eller vattenmelon. Kan inte bestämma mig..
*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? - Nä.
*Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 31
*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - ja, det tror jag.
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatt? - Det beror helt på personen i fråga.
*Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Jag tror jag är döpt efter min mammas mormor
*Gillar du senap? - Ja
*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Jag vet inte, jag har aldrig tänkt efter
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Om någon kastade ut mig från ett flygplan - ja. Annars nej.
*Sover du på sida, mage eller rygg? - Alla tre.
*Tycker du om att krama folk? - Neej, jag är nog inte så kramig
*Stör det dig om någon ska ringa men inte gör det? - Ja
*Tycker du att du är attraktiv? - Japp
*Vad är du allergisk mot? - Pollen, nötter, hundar, päron, fisk, hästar, äpplen
*Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? - Måste jag ha en åsikt?
*Biter du på naglarna? - Nej
*Vad har du för IQ? - 124
*Hur lång tid brukar det gå mellan sängklädesbytena hemma hos dig? - ca en vecka
*Är sport en nödvändighet? - Nödvändigt ont, antar jag..
*Hur många olika mobiltelefoner har du ägt? - 4?
*Brukar du komma försent? - Jag tror inte det. Väldigt sällan kanske
*Ska man ge en uteliggare pengar eller ska man ge dom ett mål mat? - Mat alla gånger.
*Vad är du rädd för? - Tömma kylskåpet på gammal mat..

Inga kommentarer: