måndag 11 juni 2007

Tjejsnack vecka 24

Fotografering

Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell? -Ja, vi äger en Sony Cybershot DSC-T3 5,1 Mega Pixels med inbyggd filmkamera och en mängd olika finesser som ingen av oss verkar kunna lära oss..

Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den? -Jag har en mobilkamera och använder den vid de tillfällen som jag glömmer bort att ta med den riktiga kameran. Motiven blir mest på dottern.

Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför? -Ja, det är kul att fotografera, skulle gärna vilja gå fotokurser så man lär sig från grunden. Det är kul när man lyckas fånga ett tillstånd/sinnestämning.

Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte? -Nä, jag är nog mer lämpad att stå bakom kameran, är aldeles för självkritisk när jag ser mig själv på bild.

Vad fotograferade du senast? -Dotterns avslutning på dagis härom veckan.

Inga kommentarer: