tisdag 25 september 2007

Halo 3..

..släpps imorgon. Och jösses vad vi kommer få jobba! +150 förhandsbokningar och säkerligen en hel drös med insläntrare har vi att se fram emot.. Fast jag måste själv säga att det går riktigt bra för mig på nya jobbet, jag kan svara på det mesta och lär mig nya saker hela tiden. Det är egentligen riktigt fantastiskt att jag får betalt för att stå och diskutera tv-spel hela dagarna, och jag har riktigt roligt på köpet! =D

Nå. Vad tycks? Ska jag slå till på en Halo 3 Xbox 360 eller ej?? Den riktigt viskar till mig att jag ska köpa den..

3 kommentarer:

-Anne- sa...

Å fy f*n vad snygg den där boxen är!! Har funderat på att skaffa mig en Xbox istället för att uppgradera min dator - och den där skulle ju vara perfekt- precis min färg! Jag förmodar att den bara finns i begränsad upplaga? Och är den månne av den nyare sorten där vissa buggar har fixats?

Dreggel....

Julias Recept sa...

Japp, begränsad upplaga och fel som åtgärdats. Och visst är den vacker..? Den har viskat till mig hela natten att den vill komma hem och bo hos oss, undrar bara vad maken säger om det?!

-Anne- sa...

Psst... den finns hemma hos mig nu. Jag kunde inte låta bli...