söndag 13 maj 2007

Ännu mera listor!

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa? - Nej, verkligen inte.
Vilken årstid tycker du bäst om? - Hösten
Brukar du sjunga i duschen? - Nej
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? - Sport? På tv? Pass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Vad är viktigast för dig? - Att jag och min familj mår bra
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? - Tokshoppa nya möbler och åka bort i 3 månader..
Vad är det bästa med julen? - Se min dotter tindra med ögonen
Tänker du mycket på ditt utseende? - Nej, inte så att jag tillbringar mer än en timme framför spegeln varje dag. Snarare 20 minuter. På hela dagen.
Vad får dig att slappna av? - Tv-spel
Är du mörkrädd? - Nope
Vilken färg är snyggast? - Blå? Och svart. Och grått.
Tycker du matte är svårt? - Ja, jag gillar verkligen inte Matte.. =)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nä.
Har du piercing? - Nej
Bråkar du och dina syskon ofta? - Träffar min bror aldeles för sällan för att vi ska bråka.
Läser du ofta böcker? - Så ofta jag hinner
Vill du gifta dig? - Igen? Nä, en gång räcker.
Vill du ha barn? - Fler barn? Njaa.. Vet inte, vi får se!
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? - Heroes, Dexter, Grey's Anatomy
Vilka djur är du mest rädd för? - Spindlar
Vilken kändis är hetast? - Oj! Måste nog säga Jensen Ackles (Dean i Supernatural). Han är ätbar.
Vilket mobilmärke föredrar du? - Samsung
Vad tål du inte? - Nötter, fisk, äpplen med mera.
Biter du på naglarna? - Nej

Inga kommentarer: